Tentang Kami

Blog Owner
Saya berkerja sebagai seorang guru di Kiulu, Sabah, dan mula diperkenalkan kepada 4Life dan Transfer Factor oleh rakan-rakan sejawat. Saya berminat kepada produk 4Life dan telah mencuba untuk kegunaan saya dan keluarga saya.Kesan
Produk 4Life memang sangat baik dan saya rasa ramai yang akan mendapat manfaat daripadanya.

Blog Admin
Saya merupakan adik kepada tuan punya blog. Kakak saya membeli produk 4Life untuk kegunaan sendiri sahaja, tetapi apabila melihat kepada kebaikan produk 4Life dan Ganjaran Lumayan yang dijanjikan, saya rasa adalah sangat rugi untuk melepaskan peluang keemasan ini. Akhirnya saya menawarkan diri untuk mendirikan dan menguruskan blog ini untuk kakak saya.

Objektif
Tujuan blog ini adalah untuk memperkenalkan Transfer factor 4Life kepada semua orang dan mencari seberapa ramai individu yang berminat Dengan Perniagaan MLM untuk menyertai rangkaian network kami. Dengan adanya blog ini kami berharap semua ahli dalam rangkaian kami dapat bantu-membantu untuk sama-sama mencapai kejayaan bersama 4Life Research.







4Life Sabah


Wednesday, October 28, 2009

Skim cepat kaya Berselindung di sebalik MLM

Bah kamurang ada tingu itu 999? cerita harini pasal skim cepat kaya. Skim cepat kaya ni ramai orang minat sebab tidak perlu menjual barang kan? Tapi kita semua sedarkah yang ada juga skim cepat kaya yang berselindung di sebalik MLM? Ini lah yang memburukkan perniagaan MLM nih. Macamana mau kenal skim cepat kaya yang berselindung di sebalik MLM? senang saja. Ada 3 ciri² yang paling ketara yang boleh saya lihat.Cuba tingu ini. Kalau ndak bersetuju dengan pendapat saya ini, atau ada tambahan sila lah komen.

1. Bila memperkenalkan kepada prospek (orang baru) yang ditekankan semata-mata ialah
wang sahaja.

2. Ahli² digalakkan membuat pelaburan dengan menjadikan rumah mereka gudang produk (stokis) ( boleh beli banyak² produk utama dengan syarat ada duit dengan alasan buat pelaburan)

3. maintainance (pembelian bulanan/jualan) dibuat dengan produk yang hampir atau tiada kena-mengena langsung dengan produk utama.

Tiada produk lain di pasaran fungsinya sama dengan produk utama 4Life Transfer Factor.

1. 4Life sangat mementingkan produk, 4Life bangga dengan produknya dan merupakan topik utama yang diperkenalkan kepada ahli baru!

2. Ahli 4Life tidak digalakkan jadi stokis malah 70% barangan yang dibeli mestilah tiada dalam pegangan ahli sebelum pembelian baru dibuat. Ini ditulis dalam buku regulation 4LIfe.

3. barangan 4Life mengandungi Transfer Factor iaitu nadi kepada barangan Utama 4Life

Kepada semua ahli MLM yang bersungguh-sungguh di luar sana, fikirkanlah dengan baik sebelum terlambat.Ya, wang merupakan SALAH SATU sebab kenapa kita join MLM.
Tetapi tidak harus menjadi SATU-SATU nya sebab kita join MLM. Kalau tidak apa bezanya dengan skim cepat kaya? sebab kita ada produk sahaja?

Fikirkanlah mana syarikat MLM yang anda join itu berada:
A - Produk itu wujud sebab syarikat MLM itu - scary!
B - Syarikat MLM itu Wujud sebab produknya - good!

Jangan tanya saya mana satu MLM yang tak baik itu bah. Fikir sendiri, sia nda mau kena saman ni




4Life Sabah



No comments:

Post a Comment